BOOKINGSBETINGELSER

BOOKINGSBETINGELSER

- PRIVATE SELSKABER UNDER 75 PERS.

LOKALET
Prisen er ex av-udstyr projekter, lærred, teknikker, scene, bagtæppe etc.

I har adgang til lokalet 30 min. Før. Ønskes der adgang til lokalet før, påregnes der ekstra lokaleleje. Dette er også inklusive opstilling af diverse udstyr, maskiner, musik etc.

Opdækning ved lange borde med hvide duge og levende lys. Ved yderligere udsmykning/pynt udregnes tilbud på opsætning og eventuel varighed af forlængelse af lokaleleje ud fra behov og ønsker.

VED BOOKNING AF RESTAURANT OG FOYER
Ved bookningen af restauranten og Foyeren skal der bookes til 130 personer eller derovre. Bliver I under 130 personer, vil restauranten blive åbnet op for øvrige gæster og Foyeren bruges til jeres selskab.

BESTILLINGSBETINGELSER / ANTAL
Inden 60. dage til arrangement start kan I aflyse uden omkostninger.
Under 60. dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokalelejen + 10% af beløbet til mad og drikke.
Under 30. dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokaleleje + 25% af beløbet til mad og drikke.
Under 14 dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokaleleje samt + 75% af beløbet til mad og drikke.

7 dage inden arrangement start skal vi bruge det endeligt antal, som også bliver det I bliver faktureret for. Herefter vil I blive opkrævet fuld pris ved en aflysning. Dette skal ske skriftligt til mail: info@spiselauget.dk.

OBS – Barnedåb / navngivnings brunch placeret i restauranten behover dog først indgive endeligt antal 5 dage forinden arrangementstart. Dette bliver også antallet I bliver faktureret for. 

Det er ej heller muligt at nedjustere antallet. Opjusteres antallet pålægges der 25% af prisen på varen i ekstra håndteringsgebyr (dette er kun muligt indtil 3 dage forinden, herefter er det ikke muligt længere).

Øvrige omkostninger ved bestilling fra eksternt firma, fx musiker, selfie boks, pynt, bar setup, leje af borde etc. vil blive faktureret 100% til jer efter deres afbestillingsbetingelser.

Endeligt antal skal ske skriftligt på mailen info@spiselauget.dk.

WIFI
Vi har gratis internet på Godsbanen. Vi garanterer ikke 100% stabilitet på forbindelsen.

Navn: Godsbanen Guest

Kode: Godsbanen2018

PARKERING
Der er parkering rundt om Godsbanen. Alle pladser er mod betaling og kan betales via automat ude på p-pladserne.

FAKTURERING
Faktura på mad, drikke og eventuel lokaleleje og evt. forbrug af teknikertimer, leje af udstyr etc. fremsendes via mail efter endt arrangement. Bliver det samlet behov for faktura under 5.000 kr. pålægges der faktureringsgebyr på 45 kr.

KONTAKT PÅ DAGEN
Har du behov for at komme i kontakt med os på dagen dit arrangement afholdes, skal du ringe direkte til vores restaurant på tlf.: 31412022. Mails ses og besvares ikke efter fredag kl. 14:00 og indtil mandag kl. 10:00.

MUSIK OG UNDERHOLDNING
Musikere har adgang til lokalet 2 timer før arrangement start. Ønskes der adgang til lokalet før, påregnes der ekstra lokaleleje. Dette er også inklusive opstilling af diverse udstyr, maskiner, musik etc.

Musik forplejning:
– Musikermad (godt mættende hovedret) 150,- pr. pers.
– Soda/safte, øl, vin, spiritus etc. faktureres efter forbrug.
– Er der specielle ønsker (i form af en rider) fra musiker, viderefaktureres disse direkte til jer. Disse skal være i vores hænder senest 30. dage før afvikling.

OBS!! Vær særlig opmærksom på at røgmaskiner / røgkanoner ikke er tilladt i nogen af bygningens lokaler. Bruges disse alligevel, aktiveres brandalarmen og prisen på udrykning fra brandvæsnet og eventuelle andre omkostninger pålægges jer.

BOOKINGSBETINGELSER

- ERHVERV ELLER PRIVATE SELSKABER OVER 75 PERS.

LOKALET
Prisen er ex av-udstyr projekter, lærred, teknikker, scene, bagtæppe etc.

I har adgang til lokalet 30 min. Før. Ønskes der adgang til lokalet før, påregnes der ekstra lokaleleje. Dette er også inklusive opstilling af diverse udstyr, maskiner, musik etc.

Opdækning ved lange borde med hvide duge og levende lys. Ved yderligere udsmykning/pynt udregnes tilbud på opsætning og eventuel varighed af forlængelse af lokaleleje ud fra behov og ønsker.

VED BOOKNING AF RESTAURANT OG FOYER

Ved bookningen af restauranten og Foyeren skal der bookes til 130 personer eller derovre. Bliver I under 130 personer, vil restauranten blive åbnet op for øvrige gæster og Foyeren bruges til jeres selskab.

BESTILLINGSBETINGELSER / ANTAL
Inden 90 dage til arrangement start kan I aflyse uden omkostninger.
Under 90 dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokalelejen.
Under 60 dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokalelejen + 25% af beløbet til mad og drikke.
Under 30. dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokaleleje + 75% af beløbet til mad og drikke.
Under 14. dage til arrangement start vil I blive opkrævet for lokaleleje + 100% af beløbet til mad og drikke.

14 dage inden arrangement start skal vi bruge det endeligt antal, som også bliver det I bliver faktureret for. Herefter vil I blive opkrævet fuld pris ved en aflysning. Dette skal ske skriftligt til mail: info@spiselauget.dk.

Det er ej heller muligt at nedjustere antallet. Opjusteres antallet pålægges der 25% af prisen på varen i ekstra håndteringsgebyr (dette er kun muligt indtil 3 dage forinden, herefter er det ikke muligt længere).

Øvrige omkostninger ved bestilling fra eksternt firma, fx musiker, selfie boks, pynt, bar setup, leje af borde, garderobe stativer etc. vil blive faktureret 100% til jer efter deres afbestillingsbetingelser.

Endeligt antal skal ske skriftligt på mailen info@spiselauget.dk.

WIFI
Vi har gratis internet på Godsbanen. Vi garanterer ikke 100% stabilitet på forbindelsen.

Navn: Godsbanen Guest

Kode: Godsbanen2018

PARKERING
Der er parkering rundt om Godsbanen. Alle pladser er mod betaling og kan betales via automat ude på p-pladserne.

FAKTURERING
Faktura på mad, drikke og eventuel lokaleleje og evt. forbrug af teknikertimer, leje af udstyr etc. fremsendes via mail efter endt arrangement. Bliver det samlet behov for faktura under 5.000 kr. pålægges der faktureringsgebyr på 45 kr.

KONTAKT PÅ DAGEN
Har du behov for at komme i kontakt med os på dagen dit arrangement afholdes, skal du ringe direkte til vores restaurant på tlf.: 31412022. Mails ses og besvares ikke efter fredag kl. 14:00 og indtil mandag kl. 10:00.

MUSIK OG UNDERHOLDNING
Musikere har adgang til lokalet 2 timer før arrangement start. Ønskes der adgang til lokalet før, påregnes der ekstra lokaleleje. Dette er også inklusive opstilling af diverse udstyr, maskiner, musik etc.

Musik forplejning:
– Musikermad (godt mættende hovedret) 150,- pr. pers.
– Soda/safte, øl, vin, spiritus etc. faktureres efter forbrug.
– Er der specielle ønsker (i form af en rider) fra musiker, viderefaktureres disse direkte til jer. Disse skal være i vores hænder senest 30. dage før afvikling.

OBS!! Vær særlig opmærksom på at røgmaskiner / røgkanoner ikke er tilladt i nogen af bygningslokaler. Bruges disse alligevel, aktiveres brandalarmen og prisen på udrykning fra brandvæsnet og eventuelle andre omkostninger pålægges jer.